Hermelín v semínkové krustě

Hermelín v semínkové krustěV posledních dnech jsem dostala vícero podnětů přidávat více receptů a inspirací na večeře. A jelikož jsem opět objevila velice chutný a jednoduchý recept, nedalo mi a dnes jsem ho vyzkoušela. Výsledek byl velice dobrý a tak předávám dále a doufám, že zaujme.

U nás máme všichni rádi grilovaný, či smažený hermelín. Jelikož však takové letní grilovačky nejsou do zimy úplné vhodné a klasicky smažený hermelín v trojobalu se na večeři či odlehčenější oběd úplně taky nehodí, narazila jsem na skvělou variantu. Hermelín v semínkové krustě.


Recept:

  • hermelín (jakýkoliv, ale kdo si hlídá linii, tak může použít hermelín figura)
  • 1 vejce
  • směs ovesných vloček a semínek dle chuti

V misce rozmícháme vejce, v kterém obalíme hermelín. V druhé misce si připravíme směs ovesných vloček, lněných, seznamových či jiných semínek dle chuti a hermelín s vejcem obalíme v této směsi. Obalit můžeme 2x, aby semínková směs lépe držela a byla tak po upečení křupavější. Takto připravený hermelín dáme péct do trouby na 15 – 20 minut při teplotě 190 °C a v polovině pečení otočíme na druhou stranu.

