Salát Coleslaw

Salát ColeslawKlasických salátů z rajčat, okurek apod. jsem už byla přejezená, proto jsem si vzpomněla na salát, který jsem si dávněji párkrát dělala, ale kvůli lenosti s krájením mrkve a zelí jsem se do něho často nepouštěla 😀 .

Ale když člověk dostane chuť, hned se mu chce více, takže jsem se do krájení nakonec odhodlala a tento super salátek z mrkve a zelí, kterému se běžně říka Coleslaw jsem si udělala a musím říct, že se k němu určitě budu vracet častěji, protože od klasiky je to super zpestření.

Recept, nebo spíš postup je úplně jednoduchý.


Recept:

  • mrkve
  • hlávka bílého zelí
  • bílý jogurt
  • zakysaná smetana
  • dijonská hořčice
  • sůl
  • pepř
  • citrónová šťáva

Mrkve nastrouháme na hrubém struhadle do mísy. Zelí nakrájíme na tenké pásky a přidáme k mrkvi. V druhé misce si připravím dresink z jogurtu, zakysané smetany, dijonské hořčice a trochy citrónové šťávy. Důkladně promícháme a přidáme do zelí a mrkve. Dle chuti pak dosolíme a dopepříme. Necháme odležet v lednici a pak už jen podáváme.

