Salát všech barev

Salát všech barevDnes mám pro vás tip na rychlý, velmi jednoduchý a chutný salátek 🙂 . V Kauflandu jsme ukořistili spoustu zeleniny a to přímo svádí k nějakému dobrému salátku, zvlášť když jsem takový ze syrové zeleniny neměla snad od léta, protože jsem si zvykla na své teplé večerní zeleninové směsky.


Recept:

Já do salátku použila rajčátka, okurku, mrkev, ředkev, pórek, papriku, ledový salát a kukuřici. Všechnu zeleninu jsem si nakrájela na kousky, smíchala ve větší míse a přidala olivový olej, bylinný ocet (může být i obyčejný nebo třeba i jablečný), sůl, pepř, oregano, opět promíchala a nechala odležet v lednici. Pak už jsem přidala jen mozzarellu, kousek pečeného kuřecího masa (na zítřejší oběd je toho masa ještě až až 😀 ), cottage sýr, posypala semínky a přidala i trochu avokáda.


No povedl se skvěle a už se těším na léto, kdy budou takové salátky každý den.

