Grill talíř

Grill talířCestou domů z brigády a hlídání jsem přemýšlela, co vymyslet na sobotní oběd. Kuře bylo upečené, ale co příloha?

Jelikož mě napadlo, že jsem velmi dlouho nedělala polentu a vždy když jsem chtěla, jsem se nakonec nevím proč, rozmyslela, rozhodla jsem se místo klasiky rýže udělat k pečenému kuřátku typickou italskou polentu.

Kdo polentu nezná, tak je to v podstatě taková kukuřičná kaše. Skvělé je, že během chladnutí tuhne a tak jí můžete naporcovat a například hodit do trouby, či na gril jako dnes já a tak si oběd skvěle obzvláštnit 🙂 .

A když už se grilovalo, tak nesměla chybět zeleninka – má nejoblíbenější grilovaná cuketa a lilek.

Pak už jen sednout ke stolu a pustit se do toho 😉 . A musím uznat, že to byl perfektní nápad. Doporučuji polentu vyzkoušet i grilovanou 🙂 .

