Cuketový koláček

Cuketový koláčekDneska tu mám opět jeden velice rychlý a jednoduchý receptík, který je však úplně skvělý jako dezertík či snídaně, tudíž pro mě hned 2 v 1, což mám nejraději.

Bábovkou by si mě člověk asi nezískal, ale například tímhle skvělým vláčným a ke všemu cuketovým koláčkem už by to bylo na skvělé cestě 😉 .

Cuketu můžete zakomponovat opravdu do všeho a já si dnes udělala trošku parodii na mugcake z mikrovlnky, protože jsem sice pekla v mikrovlnce, ale ne v hrnku ale zapékací misce.


Recept:

  • ½ banánu
  • 1 vejce
  • 1/3 cukety
  • 30 g vloček (klidně více)
  • 2 lžíce jogurtu (nebo zakysané smetany)
  • trošku mléka na zředění
  • ½ lžičky prášku do pečiva
  • něco na oslazení

Všechny ingredience smícháme a v vhodné misce či klidně hrnečku necháme cca 3 minuty v mikrovlnce.

Podávat pak můžete s čímkoliv, co máte rádi. Já vždy přidávám ovoce, jogurt s tvarohem, arašídové máslo, marmeládu či čokoládu nebo kokosové mléko. Holt čím víc, tím líp 😀 . 

