Kokosový tvarožník

Kokosový tvarožníkTvaroh je u mě na denním pořádku a dobrot, které jsem z něho už vykouzlila, je nespočet. Proto není divu, že takovým nějakým tvarožníkem bych samozřejmě nepohrdla a sama peču různé variace tvarožníků od těch méně zdravých a prostě klasických, tak i po ty zdravé verze.

A když jsem objevila recept na kokosový tvarožník s banánem, nemohla jsem čekat dál a svačina na další den byla jasná, protože kombinace tvarohu, kokosu a banánu je úžasná!

A musím říct, že se povedl perfektně :).


Recept:

  • 500 tvarohu ve vaničce (tučnost závisí na vás – čím tučnější, tím lepší chuť ale 😀 )
  • 2 vejce nebo 2 žloutky
  • 1 banán
  • cukr/med/sirup/sladidlo dle chuti
  • kokos

Vejce nebo žloutky rozmícháme s rozmačkaným banánem a dosladíme dle chuti. Poté přidáme rozmixovaný banán (klidně dva) a přidáme tvaroh. Vše rozmícháme a pak přisypeme kokos – nemusíte šetřit, ale zase ne tak, aby těsto bylo úplně tuhé.

Troubu předehřejeme na 180 °C. Pod mřížku dáme zapékací misku s horkou vodou a na mřížku dáme formu s těstem (spíše menší, jinak přidat další tvaroh, aby nebyl úplně nízký) a pečeme minimálně 60 minut (já pekla něco kolem 65-70 minut).

Poté troubu vypneme, otevřeme a tvarožník necháme chladnout společně s troubou, aby nám moc nesplaskl. Pak necháme vychladit v lednici a podávám např. s přelivem s horkého ovoce 🙂 .

