Pudinková chia kaše

Pudinková chia kašeTato kaše by se bezpochyby mohla jmenovat NEJ NEJ NEJ kaše, protože taková opravdu byla. Dnes jsem však vytvořila úplně úžasnou a bezkonkurenční kombinaci, která se určitě stane mou častou stálicí.

A třešinkou na dortu se stala snad nejlepší čokoláda posledních dob: Schogetten Caramel Brownie! Ta je úplně luxusní, takže dnešní snídaně byla přímo božská a jak se říká: „skutečné nebe v papulce“ .

Takže se o tuto kombinaci musím podělit i s vámi, protože opravdu lepší kaši jsem snad nejedla 😀 (a že jich bylo a vždy výborné 😀 ).


Recept:

  • vločky
  • špaldová krupička (klidně klasická dětská)
  • 1 banán
  • 1 lžička chia semínek
  • skořice
  • 1 bílek

Banán rozmačkáme a dáme do malého hrnce. Přidáme chia semínka a vločky (já dala asi 30-40 g) a potom zalijeme vodou a rozmícháme (s vodou opatrně, raději míň a přilévat). Hrnec dáme přes noc do ledničky. Ráno pak dáme na sporák a začneme vařit a přitom dolijeme ještě trošku vody a mícháme. Když kaše začne probublávat, přidáme krupičku (já dala 10-20 g) a mícháme dále. Kdyby kaše velmi zhoustla, můžete zředit trochou vody, v opačném případě přidat trochu krupice. Kdo má rád sladké, raději si trochu dosladí, ale mně stačil úplně zralý banán, který kaši dosladil dost 🙂 .

Když má kaše už opravdu takovou ideální konzistence, přidáme skořici a syrový bílek a mícháme, aby se nám pořádně v kaši „ztratil“.

Pak už jen podáváme.


Kaše má úžasnou jemně pudinkovou konzistenci, což je úplně skvělé a vznikla tak parádní dobrota.

