Barevná krabička

Barevná krabičkaKdyž jde o obědy, tak to pro mě nejsou jen víkendy, a sem tam (sem tam stále častěji 😀 ) vyměním oběd ve školní jídelně za vlastně uvařený oběd doma.

Zrovna tak jsem si na další den oběd připravila i dnes a i když by moje krabičkové obědy mohly být pasovány za nejhůře vypadající obědo-směsky všech druhů, dnes jsem tradici trošku porušila a nesmíchala vše dohromady, jak bývá mým zvykem (i když tak je to vždy nejlepší :D) a naopak mi v krabičce prokouklo spoustu barem, takže jsem vzala foťák a výjimečně zachytila i oběd pro všední den.

V krabičce se ukrývá směska z cukety, mixu kuřecího a vepřového masa a cibulky, trocha cherry rajčátek a květáku, má oblíbená jasmínová rýže a pod tím vším ještě trocha polenty (aneb když si plánujete dát polentu a zjistíte, že jí nemáte ani na polovinu porce 😀 ).

