Cizrnové cookies

Cizrnové cookiesKuchtila jsem sladkou cizrnovou pomazánku s čokoládou a celkem dost mi jí zbylo… takže ideální příležitost pro cookies! 🙂 .

Cizrnové sušenky jsem už pekla asi 2x a vždy se povedly. Dnes jsem je proto upekla zase a výsledek stál za to i dnes.

Určitě doporučuji vyzkoušet, jako obměnu klasických nezdravých sušenek 😉 .


Recept:

  • 1 plechovka cizrny (nebo předem uvařenou)
  • agáve sirup/med/cukr
  • hořká čokoláda
  • 1 žloutek (i celé vejce)
  • vločky (já použila na zkoušku žitné)
  • jogurt či tvaroh
  • kokosové mléko – není nutné, jen kdo má

Cizrnu rozmixujeme společně s nějakým sladidlem a jogurtem, tvarohem či nejlépe kokosovým mlékem do klasické kašovité konzistence. Ochutnáme, zda je máme dost sladké a pak přidáme žloutek či vejce, hořkou čokoládu a rozmícháme. Podle konzistence přisypeme vločky, abychom mohli tvarovat sušenky. Pečeme při 180 ° C a hlídáme, abychom je nepřepekli.

