Jáhlová kaše

Jáhlová kašeKonečně jsem doplnila zásoby vloček i všech různých příloh, protože mé zůstatky už byly opravdu bídné a za chvilku bych skončila na suchém chlebu 😀 (i když takový domácí a čerstvý, proč ne? 😀 ) .

Ale přesto, takže dneska padla volba na kaši jáhlovou. Ta je bezpochyby nejlepší v kombinaci s banánem a jelikož jsem nedávno objevila perfektní kombinaci na dokonalou pudinkovou konzistenci kaše, tak nedělám už jinou a i dnes to dopadlo pudinkově.

Rozmačkala jsem si polovinu banánu, dala do hrnce, přidala chia semínka, jáhlové vločky, přilila vodu a rozmíchala. Nakonec jsem dala do ledničky a přes noc nechala. Ráno vám díky banánu a chia vznikne jemnější kaše, dolijete tekutinu (vodu/mléko) a vaříte a mícháte metličkou. Před koncem přidáte syrové vejce a pořádně rozšleháte, dokud se vejce neztratí.

Tato kombinace ani dnes nezklamala, ale už bych měla být originálnější 😀 jenže když je to tak skvělé, neumím si pomoct 😀 .

Na závěr jsem už jen doplnila druhou polovinou banánu, jahůdkami, arašídovým máslem a kouskem hořké čokoládky. No ráj….

