Chia pohár

Chia pohárKdyž ráno nemám chuť na kaši, řeším to buď nějakou skvělou buchtou či koláčem, anebo jako dnes nějakým pohárem. Ideálně tvarohovým, s ovocem, müsli atd.

A protože jsem si konečně dokoupila zásoby chia semínek (které u mě mizí rychlosti blesku), udělala jsem si chia pohár.


Recept:

Na spodní vrstvu – chia puding – potřebujete cca 20-30 g chia semínek, cca 100 ml mléka a kdo chce i kousek rozmačkaného banánu. Vše smícháme a přes noc necháme nabobtnat a ráno máme super hustý gel – chia puding.

Druhou vrstvu jsem udělala z borůvkového řeckého jogurtu a tvarohu, pak přišla vrstva cereálii – Dobrá vláknina a opět tvarohová vrstva.

Nakonec jsem přidala jahůdky ze zahrádky, a aby toho nebylo málo, přidala jsem si i mini ovocný špíz z banánu a vodního melounu :).


Musím říct, že snídaně, kdy člověk nespěchá si opravdu užiju nejvíce 😉 .

 

