Tvarohová miska s horkými malinami


DSC_0893_tonemappedPřestože si takové dobroty dopřávám skoro každý den nejenom na snídani, ale například jako dezert po obědě, večeři, či svačinu, taková inspirace se tady u mě ještě oficiálně neobjevila. Proto jsem dnes využila dostatečného ranního světla a slunečný den začala i touhle dobrotou.

Jedná se v podstatě o mix jogurtu a tvarohu s vanilkovým sladidlem (lze použít i agáve sirup, med, či klasika trochu cukru 😉 ) a chia semínek. Na noc pořádně uložené v ledničce a ráno už jsem přidala jenom horké maliny a kousek 90% čokolády. A protože mám velké oči (i žaludek), hned po vyfocení jsem to zaplácla pořádnou porcí dobré vlákniny a směsí oříšků 😀 . Ale přidat se dá v podstatě cokoliv :), podle hladu a chuti – různé druhy cereálií, ovoce, sušeného ovoce, kokos, kakao apod.

