Kuřecí roláda


dsc_1520_tonemappedVolnější sobota mě po delší době opět vytáhla do kuchyně, a protože jsem dostala na starost rovnou oběd, rozhodla jsem se udělat u nás trošku méně častou kuřecí roládu. A aby to nebylo jen tak obyčejné, roládu jsem naplnila také dušenou mrkví. V kombinaceis brokolicovým pyré se po ní jen zaprášilo.


Recept:

  • kuřecí prso
  • sůl
  • grilovací koření
  • mrkev
  • šunka
  • sýr
  • máslo na vymazání pekáče


dsc_1527_tonemappedKuřecí prso jsem si očistila a podélně opatrně rozřízla. Mezitím jsem si dala vařit hranolky mrkve do osolené vody. Prso jsem vyklepala, aby se dalo dobře zatočit, posolila a pokladla plátky šunky. Na šunku jsem pokladla plátky sýra a předvařené mrkvové hranolky. Kuřecí prso jsem pak zabalila a pomocí nitě svázala, aby se během pečení neotevřelo. Pak jsem prso dala do pekáče, který jsem si předem vymazala máslem a ještě zlehka posypala grilovacím kořením. Pekla jsem přibližně 40 minut v troubě předehřáté na 180 stupňů.

