Vepřová pečeně

IMG_1857_tonemapped_crpPoslední srpnové dny, které trávíme doma před odletem do USA, jsem se ještě ujala příprav oběda, než skončíme při amerických fastfoodech. Doma pěkný kus vepřového masa, ale co s ním? Protože jsem měla více času, rozhodla jsem se, že by to chtělo nějakou dobrou pečeni.

Přestože jsem pečeni už vícekrát dělala, rozhodla jsem se zkusit postup z této webové stránky: https://www.kucharkaprodceru.cz/veprova-pecene-recept/

Postupovala jsem podle návodu, maso okořenila dle sebe a povedlo se na 200 %. Opravdu lepší maso z trouby jsem nejedla. Šťavnaté, dobře ochucené, no co dodat. Takže pokud budete někdy péct vepřové v troubě, určitě mrkněte na uvedenou stránku.


Moje ochucení:

  • česnek, sůl, rozmarýn, kmín celý i drcený + trošku grilovacího koření.

Po zamotání vepřového karé provázkem jsem ze všech stran okořenila a potřela česnekem maso. Pak už jen postupovat podle návodu.

Z výpeku cibulky a česneku jsem pak udělala omáčku. Pokud maso pustí málo šťávy, přidejte trochu horké vody, masox, rozmixujte a nakonec lehce zahustit.

